duminică, 27 septembrie 2009

Feedback Samsung S 5230

Asa, ca sa nu uit. Pareri dupa ce am inceput sa folosesc Samsung S 5230.
E superb! Asta ca de inceput. Sunt constient ca exista si telefoane mai bune si mai bengoase cu touchscreen, cu reactie, cu televizor, etc, dar raportand pret/calitate eu zic ca Samsung S 5230 si LG Cookie sunt cele mai Ok. La Cosmote la abonament Cosmote 130 e 79 RON (chiar si daca te portezi).

Ce imi place:
- Ecran tactil foarte ok, se lucreaza bine cu el, calitate imagine impecabila. Apropo, am 3 desktop-uri pe care le pot personaliza cum vreau eu si pe care le pot schimba cu o simpla atingere, plus ca am bara cu aplicatii disponibila mereu in orice desktop as fi.
- Nu e nevoie neaparat de stylus cum are LG Cookie, se poate folosi varful degetului fara probleme. Plus ca de multe ori esti in graba si nu ai timp sa mai scoti stylus sa stai sa aprofundezi ca soaricele de laborator.
- Camera de 3.2 megapixeli e super ok - imi place.
- Bateria. Acum, se zice ca vezi Doamne cu cartela de Cosmote ar consuma mai mult (si bateria ar tine mai putin), si ca daca ai folosi o cartela Vodafone sau Orange ar tine o viata. FALS! Receptorul de frecventa e acelasi, doar frecventa e diferita si asta nu are cum sa realizeze o diferenta de consumuri intre 2 frecvente, doar folosesc acelasi oscilator de frecventa si receptor, doar frecventa fiind diferita. Dar, ca sa fiu mai explicit, bateria dupa prima incarcare m-a tinut 3 zile si 4 ore. Nu stiu daca e mult sau e putin, atat a fost.
- Filmeaza super, calitatea e impecabila.
- Un alt mare plus - tastatura QWERTY o poti folosi sa scrii in modul cand intorci telefonul pe longitudinal.
- Am Google Maps + antena GPS ! - Awesome!
Si sunt mai multe chestii faine, dar depinde de scopuri si de preferinte.

Ce nu imi place:
- Nu se gasesc huse asa usor, ci numai cacaturi.
- Nu prea gasesc theme pentru el, asa cum as fi gasit pentru Nokia, spre exemplu.
- Nu are symbian.
- Nu imi place browserul, dar cred ca e si din cauza faptului ca nu exista inca 3G pe Cosmote si plus ca nici telefonul nu e 3G asa ca folosesc GPRS, care e mai slowly, dar oricum nu il folosesc asa des, pentru un verificat mail, livescore sau mai stiu eu ce basina, e super ok, merge bine, incarca poze, flash, tot.
- Daca nu ai o folie de protectie pe ecran exista mereu riscul de a-l zgaria.
- Semnalul nu e ca la Nokia :) - parerea mea ca cei de la Nokia au telefoanele cu cel mai bun semnal, nush, asa cred eu. Pe Nokia vorbeam cu o linie super ok, pe asta, cu un procent de 10-15% semnal abia daca poti primi notificarea ca ai avut un apel pierdut :) - dar ma rog .. depinde si pe unde mergi, in ce zone, etc.
Pe ansabmlu, eu sunt multumit si nu regret.




Regards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu