duminică, 27 septembrie 2009

Smenar!

Traian Basescu propune referendum pentru Parlament unicameral exact in ziua alegerilor prezidentiale.

Sincer, nici nu stiu daca e sau nu nevoie, nici nu vreau sa stiu daca e sau nu nevoie, pentru oricum ar fi, tot sila mi-ar fi de ei si oricum tot ei ar fi acolo, si paradoxul e ca desi noi, sau mai bine zis, respectiv eu ar urma sa votez ca ei sa fie acolo, ei vor fi acolo pentru ei si nu pentru mine. El, SEFU' reclma faptul ca cica prin diminuarea numarului mare de parlamentari ar diminua coruptia.
Tare gluma!
Fratele meu, cred ca poporul asta e luat de prost la fiecare 5 minute. Pai de ce nu ai facut "talica" treaba asta cand ai venit ? Ca asa ziceai cand erai cu "dreapta". Plus ca nu inteleg de ce ziua alegerilor trebuie sa coincida cu acest referendum. Mi se pare ca SEFU' incearca sa profite de aceasta ocazie sa-si atraga de partea lui oameni care in mod normal nu s-ar fi prezentat la vot. In fine, o alta bagatela.
Eu zic doar ca, daca candideaza Oprescu ma duc sa-l votez, daca nu, stau acasa
NO MATTER FUCKING WHAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu