sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Votez Crin Antonescu!

Am vazut aseara marea dezbatere. Mi-a placut, dar cel mai mult mi-a placut momentul conferintei de presa ad-hoc realizata de Corneliu Vadim Tudor la portile Palatului Parlamentului. M-a uns pe suflet si intr-un fel mi-a aratat cum un om se zbate pentru sansele lui, si cat de mult isi doreste sa arate oamenilor ce poate. Are o bila alba din partea mea. Din toata dezbaterea am remarcat pe Crin Antonescu si apoi pe Mircea Geoana (care m-a surprins cat de bine s-a batut pentru sansele lui), iar pe ultimul loc nu ca nu a iesit, ci .. nu a contat Traian Basescu care este uzat de functia in curs si de cei 5 ani in care pe bune si fara misto, nu am vazut absolut nimic din partea lui, in afara de scandaluri. El pana si in spoturile publicitare si electorale in loc sa vina cu programe si strategii pentru romani, se dueleaza cu omu cu laptopul si cu Mircea Badea si cu Mihai Gadea. Mi-a placut Crin Antonescu care e intr-adevar sincer si deschis, dar asta si pentru ca nu e uzat si santajabil. Basescu este santajabil si din pacate are cel mai mare procent de murdarire in conceptia mea.

Bine ca nu acea dezbatere e definitorie, dar consider ca poporul e extrem de nebun si de dezinformat daca mai iese inca 5 ani TB. Frate au trecut 5 ani, si nu mi se par lucruri majore facute, trebuie sa privesti dincolo de televiziuni. Aaa, si inca ceva pentru toti retarzii care nu stiu, Romania e republica parlamentara, nu prezidentiala cum vrea Basescu. Parlamentarii sunt alesi de noi sa ne reprezinte acolo, de aia i-am ales. TB ar vrea sa faca numai el ce vrea, si daca ar fi asa, si chiar daca ar fi bine intentionat, e periculos pentru ca toata puterea s-ar afla in mainile unui singur om, si nu ar mai fi decat un pas pana la TIRANISM! Si nu cunosc inca pe cineva care si-l doreste inapoi pe Ceausescu!
Votez Crin Antonescu!
O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu