sâmbătă, 14 noiembrie 2009

PRL

Ma enerveaza televizorul, si e din ce in ce mai rau, mai ales in perioada de campanie. Totul se contrazice, ei se contrazic, televiziunile intre televiziuni, partidele intre partide, politicienii intre politicieni, oameni intre oameni. E dezgustator, mai ales ca uitam de toleranta. Vrem sa ne impunem, vrem sa fie respectata numai decizia noastra, vrem ca numai noi sa avem dreptate si celalalt nu. Moare capra vecinului, ne bucuram, dar tot consideram ca e prea putin, trebuie sa-l facem sa sufere si mai mult.
De asemena ne descretim fruntile din ce in ce mai rar, uitam sa mai zambim, sa mai multumim si sa vedem ca pe langa noi exista si lucruri marunte care merita atentie. E o senzatie din aceea care ne spune ca stresul ne copleseste si problemele cotidiene ne afecteaza viata destul de serios. Citeam in business magazin de bomba demografica a Romaniei, unde se spunea ca populatia Europei imbatraneste si mai toate popoarele europene au luat masuri in aceasta privinta, mai putin Romania, unde oricum nu mai conteaza si acest lucru. Tot aici se spune ca populatia Europei si implicit continentul va deveni un fel de azil european pentru oameni in varsta, pentru ca numai ei vor mai trai aici, astfel ca in 2050 populatia Europei va ajunge la 58 de milioane de persoane. Awesome!
In fine, ca sa ne mai descretim fruntile, pot sa va spun ca Gigi B. imi place ca isi traieste viata si poate pe de o parte e mai fericit decat foarte multi dintre noi. Bine nu-i cant in struna, dar ma face sa zambesc si ii dau o bila alba :)
Uite niste perle marca GB:

Din ciclul:
Mi-e rau la cap, ma doare mintea!

= Io m-am facut io pe mine.
= Nimeni nu poate sa bata Steaua, fiind ca eu sunt cel mai puternic om din Romania.
= daca n-ai bani mirosi a prost.
= Eu eram amfitrionul Bucurestiului, ca tata avea 500 de oi, iar eu aveam pachete cu
bani.
= Asta-i visul vietii mele, sa cumpar si sa vand bani. M-ati inteles ? Asta-i visul
vietii mele.
= Voi cumpara pentru steaua un avion de saispresezce milioane de euro, care va avea
sigla cu Sfantul Gheorghe
= Vali Badea este cu 3 clase peste Inzaghi.
= Vreau sa asigur pe toata lumea ca atata timp cat voi fi la steaua, adica toata
viata, echipa va incepe cu Mirel Radoi.
= Bostina a fost oaia neagra a echipei, iar daca-i parerea mea, de aia dau bani.
= Adrian Ilie e mai mare caracter ca Olaroiu. Asta zici ca-i Isus Cristos si nu
alta - sa ma ierte Dumnezeu ca zic asa.
= Cu Olaroiu sunt prieten atat de bun si are un caracter curat, ca pot sa-i dau
ordin.
= Hagi ca om, e superom.
= Daca eu joc cu Borcea e atentat la crima.
= In fata mea, Borcea e un pitic mic.
= Ce a facut Gabea aseara este inadmisibil. Ganea a facut o jertfa pentru fotbalul
romanesc.
= Daca ne vede Dumnezeu ca nu dam bani la pensionari, varza ne face. Ne mai da o
inundatie, ceva, pac-pac, vede el.
= Sunt gandurile mele care am zeci de ganduri: si da, si nu, si asta, si astalalt,
care se-nvart cu zecile gandurile astea in capul meu, dar nu e nici unul stabil.
= Dumnezeu ne-a lasat care mai lung, care mai scurt.
= Femeia odata o vezi ca da ochii peste cap si ramane in vise.
= Eu iubesc oamenii fiindca asa iubesc eu oamenii.
= Oamenii se omoara intre ei dar pana la urma se impaca.
= Prieteniile sunt relatiile interumane cu oameni care ai un interes si pe urma o
ai o chimie.
= Daca 2 saptamani nu fac nimic, cand sa mai fac idealurile mele, ce vreau sa fac,
daca doua saptamani deja nu fac nimic ?
= Sa vorbiti unde trebuie, cat trebuie, iar faptele sa fie vorbele.
= Eu voi face politica la nivel de mapamond de Europa.
= Boala este un indiciu ca omul nu e sanatos, ca are ceva.
= Spre deosebire de Vadim, eu n-am nici un fel de de-alea la cap.
= Eu ceea ce fac, nu mint.
= Coruptie in presa nu exista, pentru ca daca ar fi, as incerca sa-i corup eu.
= Articolele din presa le citesc, dar nu le citesc eu.
= Toti cei care scriu despre mine sunt homosexuali.
= Doctorul mi-a spus ca am creier de copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu