luni, 23 noiembrie 2009

Roses on fire

Imi place! Si nu numai melodia dar si cum arata interpreta. Melodia e foarte difuzata in Olanda si se pare ca e un new-entry de succes in toata muzica clubbing. E sexy, are un trup superb, imi place! E sau mai bine zis a fost descoperita "chipurile" de Tom Boxer. E nascuta la Bucuresti, traita in America pana la 20 de ani si revenita din nou pe plaiuri mioritice, de data asta in goana dupa un real succes care se pare ca se concretizeaza alaturi de Tom Boxer.

Uite aici doua piese ca sa rumegi :)

Pink Room feat Antonia - Roses on fire



Tom Boxer Feat Antonia Morena



Am ales imaginea cu Vibe FM pentru ca Vibe FM este postul meu de suflet. Cea mai buna muzica. Este singurul post care nu a reusit sa ma deprime si imi mentine constant o stare de binedispunere prin muzica promovata. Mai ales prin calitatea profesionala a VJ-urilor. Enjoy it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu