duminică, 23 august 2009

Manole

Well, sunt sigur ca mai toti stiti povestea Mesterului Manole care a zidit-o pe Ana. Duminica nu am vrut sa ma plictisesc si am dat o fuga pe la Curtea de Arges, si am trecut si pe la respectiva biserica din Curtea de Arges. Nu sunt un fan declarat al bisericilor, desi am vazut ca e la moda si sunt o groaza de pelerini care pleaca in tururi de pelerinaj chipurile sa viziteze biserici din toata tara. O chestie frumoasa de altfel, dar pentru pensionari as zice eu. Oricum am tras niste poze la misto pentru ca nu am vazut foarte multe biserici dar asta e una frumoasa, in conceptiq mea :)






Apropo, si dupa ce dati o tura, puteti sa mancati o pizza super Ok, se mananca bine si ieftin, plus ca orasul e super linistit, si aer curat, asa ca daca vreti sa ajungeti la Balea Lac si sunteti in trafic puteti sa opriti o juma' de ora, sa luati pulsul .. redus intr-adevar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu