miercuri, 30 septembrie 2009

Haos!

Cuvantul de ordine in politica din Romania e Haos. Mai haios e faptul ca s-ar putea sa-mi placa. Departe de promisiuni, certuri, intrigi si furaciuni sta poporu' asta de cacat care dupa ce ca e si prost mai e si furat. Culmea e ca e furat de oameni mai prosti decat o mare parte a populatiei. In fine, si ungurii fura, diferenta fiind ca aia mai fac si ceva, si ceea ce fac e ca la carte. Nica (ministrul de interne) e dat afara, din ordinul cui nu cred ca e o problema prea importanta. PSD nu vrea sa accepte acest lucru si il sustine in continuare tot pe Nica. PDL nu accepta aceasta chestiune, si pana la urma se intalnesc ei, se pupa, discuta, mama dreq ce-or face ca oricum sunt destul de haiosi. De regula sunt destul de calm si rezist bine la probleme digestive, dar ei (politicienii romani) sunt singurii pana acum care au reusit sa-mi provoace o sila. Mi-este sila de toti politicienii romani cu adevarat si ma bucur ca am ajuns la acest stadiu. Ma bucur ca orice discurs si minciuna a lor imi provoaca sila si greata si pur si simplu as prefera sa-l aud vorbind pe Papa in limba congoleza intr-un interviu cu un ziar din Uzkebistan decat sa-i vad pe corditii din politica romana. Mai nou ei intre ei fac miting-uri si dezbateri publice pentru reformarea Bucuresti-ului si se cearta intre ei pe cascaval pe planul de reformare al Bucuresti-ului. Ca aia ai cladiri prea mari, ca aia au cladiri prea noi, ca aia fura niste terenuri, ca aia nu dau niste bani, ca aia din Consiliu Local nu voteaza cum trebuie. Chestii, socoteli, laba! De fapt ii doare-n pula! de popor bineinteles.

Azi am vazut la TV, trecator bineinteles, ca s-au luat la bataie frate pe strada, i-au luat politia comunitara, in fine, chiar de cacat, dar totusi, sa recunoastem este amuzant si oarecum previzibil :)








Haide sa iti spun o chestie pe care mi-a povestit-o un amic George (Hi George!), care a avut avantajul de a se plimba cam pe 60% din locurile acestei planete (metaforic vorbind). A vizitat Finalnda! N-are rost sa spun la ce nivel sunt aia, ce si cum gandesc, cum sunt legile la ei, cum sunt respectate si asa mai departe, din motive lesne de inteles. Omu' (George) a petrecut in jur de 6 luni acolo, muncind practic LEGAL ca la aia nu se poate altfel. In fine, lucruri normale, distractii cand era momentul de distractii, munca, atunci cand era de munca, oameni openmind, destul de comunicativi cand e cazul si de normali, as zice, pentru ca la noi anormalitatea a capatat locul normalului. Si imi povesteste George:
- Bai sa vezi faza. Intr-o seara am fost cu mai multi colegi de muncam dintre care cei mai multi finlandezi, sa bem o bere, intr-un club. Dupa ce am baut, am dansat, am jucat, etc, am decis sa plecam si aveam de mers pe jos cateva sute de metri. La un moment dat, in timp ce mergeam de-a lungul unui bulevard din Helsinki (nu i-am retinut numele si nush daca e chiar relevant), dar pe celalalt sens, prietenii astia finlandezi zaresc pe sensul celalalt in statia de autobuz o doamna mai in varsta cu o palarie inchis de culoare si o haina mai lunga, cu o plasa in mana. In acel moment, au inceput toti sa zambeasca si sa-i faca cu mana. Doamna aia mai in varsta ne-a facut si ea cu mana si ne-a salutat. Eu (povestea George) nu stiam cine e, dar am facut si eu cu mana, am salutat-o si eu. In fine, am mers mai departe si am intrebat pe unul dintre ei cine era doamna aia, dar ala era prea beat sa-mi mai explice mie in engleza samd. A doua zi, in timp ce ma uitam pe o revista zaresc chipul femeii pe care o salutasem cu o zi inainte in ziar. Ziarul fiind tiparit in limba finlandeza, evident ca intelegeam un cacat. Asa ca, iar am decis sa intreb pe cineva cine e cucoana aia !? Si la care un coleg vine in ajutorul meu si imi spune: Aaaaa, pai ea e Presedinta Finlandei!
- WTF
- Acum sa povestim putin. Adica in noaptea trecuta, George o salutase pe Presedinta Finlandei, care ce facea ?!!? Statea in statia de autobuz ! Deci, nu avea limuzina la pasarica. Deci, fara garda de corp, fara genisti, si coloane de masini, fara ziaristi la curu ei, fara .. multe lucruri comparativ cu ce e la noi. Deci sunt convins ca oamenii aia nu intra in politica pentru beneficii. Bai e totusi bine ca exista oameni de la care sa avem ce invata, parerea mea, ca mai vedem una alta, altfel nu numai ca am ramane la fel de prosti si incuiati, dar cred ca am involua secole intregi.
De aia zic, mi-e sila si a inceput sa-mi placa!

Nota bene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu