marți, 8 septembrie 2009

Michael Tribute at Bucharest

Da, e adevarat, a fost si la Bucuresti acest tribut (Ca si la Stockholm, Toronto, etc), am vazut si eu la TV. Chiar mi-a placut. Conceptul a fost de fapt lansat de organizatia Improve Anywhere pe care le-am mai prezentat si in modul de realizare pentru reclamele T-mobile dance si T-mobile song din niste posturi anterioare. Dar, nu asta e important. Important e ca a existat un om precum Michael Jackson care a lasat in urma o intreaga colectie de melodii si un gen de muzica al carui rege a fost intitulat.
Ma bucur ca am trait si am ascultat in adolescenta pe melodiile lui. Erau difuzate pe MTV si aveam 12 ani cand venise pentru prima data in Romania. A fost isterie, si imi aduc aminte cu entuziasm cum era prezentat la Bucuresti. In conceptia mea, a fost cel mai mare star si cea mai importanta vedeta care a fost vreodata in Romania. Stia sa faca show, si orice videoclip era o opera de arta.

P.S. Multumesc lui Marin (colegul meu de celula) pentru link :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu