sâmbătă, 26 septembrie 2009

Porteaza-te! (e moka)

Dupa ce a aparut fenomenul de portabilitate intre retelele de telefonie mobila, parca poti sa mai respiri si sa iti tratezi cum se cuvine sansele de a vorbi la niste tarife destul de reale pe banii tai. Pe scurt, daca ai un abonament la o societate de telefonie mobila cum am avut eu si vrei sa te muti la o alta (cum am vrut eu) ai o singura conditie, si anume: sa nu te afli in perioada de contract cu vreo oferta anume. Chiar si in astfel de conditii am inteles ca una dintre companii Cosmote nu ar face nazuri chiar si asa, si ca te-ai putea porta la ei in retea dupa numai 6 luni pe care le-ai petrecut intr-o alta retea. Al doilea lucru important, dupa ce te-ai decis, si te afli in situatia ok de a-ti porta numarul intr-o alta retea, nu trebuie sa te duci decat la compania unde vrei sa fii! Atat! Nu ii mai suna pe labari sa le spui: Stiti, domne, eu vreau sa inchid acest abonament pentru ca nu prea imi convine, bla bla bla. Ca atunci idiotii si smenarii la drumu' mare cum sunt aia rosii, ca de cei portocalii nu stiu, incep ei cu oferte: Domne, iti dam noi abonament gratuit, iti dam vreo 200 de minute moca (Dar de ce plm nu mi le dadeai cand eram deja la tine?), iti dam si reducere primele 50 de luni pe viata, iti dam marea cu sarea, numai stai dreq aici! Pai zic, ce imi dati voi, chiar si dupa aceasta oferta, am dincolo la juma de pret! Oh .. pai facem altfel, va mai dam noi o extraoptiune gratis si nush ce dreq. Bah fratilor (am zis eu), dupa 2 ani la voi, nu ati marait nimic, au trecut 2 ani, facturi numai de 1 milion juma' si nu ati zis si voi: ia bai pula si tu un telefon asa ca sa te bagam in seama! Ghice ce! La Cosmote dupa 2 ani de contract primesti o reducere la un telefon nou in functie de valoarea facturilor din cursul anului! Si ghici ce din nou! Nu trebuie sa te interesezi tu, ci te suna ei! Nu trebuie sa se milogeasca clientii de ei, culmea, asa cum faceti voi, ci vin chiar ei in intampinarea dorintelor tale. Adica, nu au numai rac de luat cum au astia rosii, ci mai lasa si de la ei, ca pana la urma urmei, ne ajutam reciproc, eu va dau bani, voi imi dati servicii!
Asa, ca sa nu ma intind prea mult, deci te duci frumos la orice dealer al operatorului la care ai vrea sa iti portezi numarul si faci o cerere de portare! De aici in colo se ocupa ei, nu trebuie sa mai umbli tu teleleu dupa birocratia lor. Dupa care o sa primesti un SMS in care ti se spune ca ai facut o cerere de portare, dupa care un altul in care ti se spune daca a fost acceptata sau nu cererea si in ce zi se va face portarea. In acea zi, te intorci la magazinul respectiv, semnezi contractul, poti sa iti iei si telefon nou si scapi si de smecheri.

P.S. Ca sa nu mai zic faptul ca la Cosmote, telefoanele NU SUNT codate ca la alti operatori! Din moment ce platesc (pentru ca fie crezi, fie nu crezi platesti) pentru el pana la sfarsitul abonamentului ca isi recupereaza ei banii pe telefonul ala, evident.


Regards!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu