marți, 3 noiembrie 2009

Digi Net Mobil

Apropo, RDS a lansat Digi Net Mobil, deocamdata in cateva orase din nordul tarii si de curand a mai extins in cateva, si din cate vad eu se misca destul de rapid. Din oferta lor se vede clar ca oricum au cele mai mici preturi decat Vodafone, Orange, Zapp si Romtelecom. Cica ar fi in jur de 15 RON si 20 de RON maxim - depinde de ce servicii mai ai incluse la ei. Eu unul, bineinteles acum ca am laptop - n-ar fi mare investitie sa am si un modem dupa mine in fine, si asa platesc o caruta un jaf de abonament - ca e business ma - evident :)
Pe site-ul lor scrie ca serviciul exista peste tot - doar ca viteza de 3G 7.2 Mbs nu se atinge decat in orasele de care va vorbeam mai devreme, in rest fiind de 384 kbps. Ma gandeam eu, zic bai chiar l-as lua si asa, ca nu o sa-l folosesc o perioada si cand o sa fie si aici la tara o sa ma joc si eu cu el. Si sun la psihopatii aia de la call-center. Domne zic, aveti un serviciu nou Digi Net mobil, baiatu foarte amabil, da cum sa nu, dar Dvs, zice el, aveti un abonament business si beneficiati de un contact zonal - o persoana care se ocupa de zona mea si cu el trebuia sa vorbesc, cica. A doua zi, numai de-al dreq sun din nou la acelasi numar de call-center sa mai intreb odata, poate nimeresc alt operator. De data asta raspunde o duduie, si nu o sa-i public numele, pentru ca n-are sens. Ii zic eu: serviciu nou, bla bla, stii tu. La care tipa zice: Da, corect, exista un serviciu nou, dar nu in Pitesti. Da, dar .. zic eu .. stiti pe site scrie ca .. Nu domne, nu exista in Pitesti deocamdata. Pai nu ca nu exista martaloago! Exista, dar la alta viteza, e o mare diferenta, vai de pasarica ta. In fine, sa nu mai zic de faptul ca sunt mereu cu sold si figurez ca neplatnic luna de luna, INDIFERENT CUM AS PLATI. Pana acum 5 luni plateam direct prin home bank de la ING Bank, desi contul lor principal e de la ING, deci nu ar trebui sa fie probleme. Plus ca transferurile prin ING home bank se fac IN TIMP REAL!!!! Deci din nou, nu ar trebui sa fie probleme. Pana cand m-am pomenit cu cablu taiat, netu taiat, telefon pixu'. Mi-am zis, bai frate astia au luat-o braila, mai au putin si vin aici si-mi dau si-o mama de bataie ca nu am platit ( desi platisem futuva-n gura!!! ) Dupa aia m-am decis eu, zic bine ma, hai sa stau si la cozile lor, desi nu sunt vinovat cu nimic. S-au adunat acolo 2 milioane si 400 de mii pe doua luni, ma duc sa platesc la sediul lor. Zis si facut. Ghici ce, ieri mi-au taiat totu ca cica sunt restant pe 3 luni si s-a emis si a 4-a factura. Stau si ma intreb, oare ce pula mea e in sediu' ala al lor unde fac ei toate operatiunile astea frate, ca aia cred ca o ard aiurea. Imi vine sa ma duc la balamuc. Oricum as plati sunt restant la RCS - RDS. Imi pare rau ca la servicii, adica calitatea netului, telefoniei, etc, e totul OK, chiar si tehnic cand am probleme, nu am de ce sa ma plang. Ba cand vine vorba de factura, isi scot parleala cu varf si indesat. Hai ca ma imbat eu intr-o zi si tai toate cablurile alea :)

2 comentarii:

  1. Frumos. Am patit si eu faza cu telefonu' la callcenter. Si tot 2 zile consecutiv am sunat ca sa ma conving ca sunt imbecili.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pai stai sa vezi faza, azi am sunat din nou, ca iar mi-a venit factura 166 de RON si inca 30 de RON plata TV in avans pentru luna in curs (nu ma intreba ce inseamna asta ca nu stiu). Si am platit, dar nu mai rezist asa, deci am mai platit inca 196 de RON azi asa ca asta e. Dar imediat am sunat la baiatu ala care se ocupa cu zona si am zis .. daca nu va reveniti, ori imi renegociati abonamentul pentru o suma mai mica, ori in inchid, da-l in mm de net.
    Sanatate si virtute .. s-avem bani ..

    RăspundețiȘtergere

Posteaza un comentariu