miercuri, 17 iunie 2009

Fight for kisses

Niciodata nu am gandit asa departe in privinta bebelusilor ca iti pot fura propria nevasta, haha. Oricum reclama e destul de haioasa si pot sa zic ca mi-a captat atentia. Mi se pare amuzant modul in care copilul isi analiza si urmarea obiectivul, si cum se antrena. Recunosc ca am avut o singura data un aparat de ras Wilkinson, dar am fost multumit de el. Singurul lucru de care nu eram multumit este ca nu gasesti peste tot rezerve, si deci sistemul lor de logistica, marketing si promovare este unul totusi redus in comparatie cu Gillette. Poate o sa mai am ocazia sa ma bucur de un astfel de aparat, cine stie, pana atunci uite reclama:


Un comentariu:

  1. Doamne ce imaginatie o putut avea si cine o facut reclama asta...! :)) smart speculation ;) (S.)

    RăspundețiȘtergere

Posteaza un comentariu