marți, 2 iunie 2009

Istoria românilor

Pai sa incep prin a spune ca imi place ca sunt roman si poate pe de o parte imi lipseste intr-adevar din patriotismul pe care altii sunt chititi sa mi-l inspire, poate asa ar trebui sa simt, ca sunt patriot. Dar stii, e ceva ca in clasa a 3-a cand faci un troc cu un copil de varsta ta, prin care tu ii dai ceva si astepti ca el sa iti dea altceva. Ca sa continui analogia, poate ca nu ii ofer tarii mele (patriei , ca sa fiu mai senzual) prea multe, dar .. nici nu astept ceva in schimb. Dar, surpriza! (acuma urma refrenul lui Sisu din melodia "Pune-i la pamant": Nu va speriati, nu am evadat, sunt eliberat conditionat!!) nu numai ca nu primesc in schimb, desi am zis, e echitabil, dar esti futut la orice pas.

So, MA DISPERA ISTORIA ROMANILOR! Cred ca am fost destul de clar, nu ?:)
Imi aduc aminte de manualele alea jegoase de istorie, sute de file intregi frate cu care erai impovarat din Scoala generala sa inveti ce iti bagau altii pe gat. Pana aici n-ar fi nimic rau, ca nah, te gandesti: Tre' sa invat, ca sa evoluez, sa stiu cat mai multe, sa fac ce am in cap (ai o pwla!).. cu istoria te duci direct la balamuc! Orice istorie ai invata, si daca te-ai baza pe ea, tot la balamuc ajungi! Deci, ideea e ca nu ma dispera insemnatatea evenimentelor prea detaliata si impovarata cu tot felu de kkturi nesemnificative cu adevarat pentru cei care o citesc, ci ma dispera MINCIUNA din Istoria romanilor.

Ca sa incepem cu geneza poporului roman. Romanii (deci nu românii) ce faceau, aveau legiuni, si evident ca aia erau baieti destepti, nu bagau in legiunile alea romanii lor, ca aia aveau capu' pe umeri, bagau tot felu de barbari, mongoli si alti dinozauri (mercenari) cu care cotropeau tot continentul. Si bineinteles pe daci, i-au futut instant in cateva razboaie, in numar de 2 (doua) care nu durara nici mult, dar ne pusera capac. Si sa vezi frate ce s-a intamplat, mongolii aia, barbarii si dinozaurii s-au combinat cu femeile de prin locurile Daciei si ghici ce a iesit. Ghici ciuperca! A iesit .. tot ce putea sa dea mai bun Europa din ea, ca ne deosebim dintr-un miliard de natii.

Imi aduc aminte din clasa a 8-a cum profesoara aproape ca avea orgasm cand ne spunea ce mari si tari eram noi, cand ii rupeam pe turci, futu-i in gura de turci ca ne mancasera viata aia. Nush frate cum i-om fi rupt noi pe ei sau la ce, ca nu zicea de table sau sah, ideea e ca dupa sute de ani aia sunt unde sunt si noi unde suntem. In fine, nu e prea concludent si nici o sa incep eu acum sa fac procesul vietii mele cu natia mea.
E de admirat modul romanilor din trecut, si mai ales felul in care povestea profa:
" - Copii! Romanii erau foarte buni strategi, cand veneau turcii, ca sa ii infometeze, si sa ii faca sa abandoneze, romanii fugeau in munti, ardeau casele, si otraveau fantanile! "
Deci, STOP!
What the fuck! Cum plm ma ? Deci noi otraveam fantanile si fugeam in munti si ardeam casele si plm ...? Bai oricat de prost ai fi, si chiar cred ca eram atat de prosti pe timpu ala ca basheam orice minciuna de genu asta, fratele meu, asta nu e tata curaj, nici strategie, asta e lasitate si prostie. Marii romani care se bateau cu turcii!

Dupa aia .. prin al doilea razboi mondial, intram noi in razboi: tanaaaaaaaaaa!
Ghici cu cine eram aliati: Cu Italia, Germania si Japonia. Pana aici toate bune si frumoase. Ma mir cum de stateau aia la masa cu noi, dar in fine .. sarim. Deci ma jur, ca as fi inteles toate acele decizii. Si in mod normal e greu sa judec eu astfel de lucruri, dar totusi in timpul razboiului, deci in mijlocului razboiului sa zic asa, ce crezi ca fac romanii ? Se dau cu ceilalti, sau "am intors armele" cum ne place noua sa zicem, e un mod mai subtil de a recunoaste ca suntem prea "la furat"..
Din nou:
- WTF ! Deci frate daca ai coaie, du-te nene pana la capat, si fii mandru ca ai mancat un cacat si du-l pana la capat. Dar sa o scalzi asa, ca e alba, ca e neagra, te dai cu unii, dupa aia cu altii, ca sa ce ? Si din lucrurile astea am avut numai de pierdut, pentru ca Germania desi a fost distrusa, uite cum e acuma, Japonia a incasat 2 bombitze, si nush daca ne vom compara noi cu aia vreodata pana in mileniul 10, De italia poate sa ne apropiem, dar in rest .. fum de carpatzi.
In fine ideea e ca suntem niste curve, si nici macar unele destepte, ci niste curve proaste si cu obrazu' gros.
Noi (recunosc, nu toti, dar procentul e in descrestere) suntem tot mongolii aia de atunci. Din pacate o vezi la orice pas in atitudine si mentalitate!

"Intelepciunea nu apare neaparat odata cu inaintarea in varsta. In unele cazuri trec degeaba anii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu