sâmbătă, 27 iunie 2009

The same

Nush cine sau care dintre voi ati fost in Pitesti, e un oras linistit, si cu multi oameni normali dar si cu o mare masa de oameni redusi. O groaza de oameni care renunta greu la probleme pentru ca se obisnuiesc cu ele si le e mai usor sa se adapteze. In fine, e frumos in Pitesti, centrul arata binisor, si .. cam atat. Avem si parcuri, avem si strand-uri, aveam si mall. Insa avem un lucru trademark pentru acest oras pe care nu il poti observa decat atunci cand ai carnet, implicit conduci o masina si te deranjeaza. Se numesc canale. Frate, s-ar putea sa fiu eu prea afectat, s-ar putea sa vad eu altfel lucrurile, nu stiu, am fost si in alte orase, au si aia, dar ca la Pitesti nu prea cred. De 20 de ani e acelasi primar, dar nu a fost niciodata pana acum gandit un proiect prin care toate canalele, tevile conductele sa fie bagate printr-un singur tunel/canal. Ar implica costuri prea mari (chiar si daca s-ar face un proiect cu fonduri europene?!) si ar dura prea mult, deranjul ar fi prea mare (de parca asa nu e?!) si nu se stie cine ar putea gestiona toata treaba asta. In fine, inainte ocoleam gropile, acum ocolesc si canalele. Eu sunt sincer multumit ca rezista masina, ca nush in ce masura daca ai o masina straina si sa ti-o mai si distrugi prin gropile si canalele alea, cred ca te-ai zgaria pe fata. Inainte chiar si canalele dupa asfaltarea strazilor si refacerea lor, tot erau egalate cu nivelul drumurilor, acum nu frate, acum raman asa in pamant unde au fost ele initial, deci e ca o groapa mai mare. Ma deranjeaza lipsa de respect prin micile detalii pe care unii le omit fie cu intentie sau nu. Ce ma intereseaza pe mine ca primarul da dispozitie, ce ma intereseaza ca el a zis, ce ma intereseaza pe mine birocratia actelor si contractelor smecherite, eu vad rezultatul, ca de aia platesc taxe si impozite si tot eu platesc reparatia masinii mele. Din pacate in Romania nu se face nimic bine sau bun. Poate exceptand medicamentele alea realizate cu ajutorul fabricilor importate de afara, desi am observat ca nici calitatea lor si efectul nu se mai pastreaza in ultimii ani. Cola nu e ca aia de afara, masinile nu sunt ca alea din afara, casele nu sunt ca alea din afara, banii nu sunt ca aia din afara, bancile nu se comporta la fel ca afara. Aici totul e atipic si se pare ca asa va ramane pentru urmatorul mileniu :)

" În politică, prostia nu e un handicap. "
Napoleon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu